“You & Me”

Krijg nou wat! Scott Free en ik zitten tenminste op een lijn (als het om fans gaat).

BE A PART OF THE NEW FILM ‘SPRINGSTEEN & I’

Ridley Scott Associates, Black Dog Films en Scott Free London, het team achter de nieuwe documentaire genaamd Springsteen & I, Zij roepen fans van over de hele wereld op om mee te helpen aan de docu door zelf een filmpje in te sturen wat “the Boss” zoal voor hun betekent.on fans worldwide to make their own film about Bruce and what he means to them. Ter inspiratie is Scott Free zijn award-winning Life In A Day genomen.

Van 15 tot en met 29 november kan iedereen via een speciale website beeldmateriaal uploaden, staat op de site van de artiest. De film staat gepland in 2013 in de bioscoop te draaien. De film gaat over de vraag hoe Springsteen en zijn muziek het leven van zijn fans heeft beïnvloed, laten er nou net een aantal Springsteen fans op mijn blog te vinden zijn! Ik zeg: only the sky is te limit, wees creatief en stuur iets op (niet naar mij, ook al is dat altijd welkom..) naar info@springsteenandi.com. Op de officiele website kan je snel beeldmateriaal uploaden. Mooie slogan hebben ze bedacht voor dit project: ”Voor de mensen, en door de mensen.” Hmmz…

Geef een reactie

